PESTO DE URZICI ( RAW )




INGREDIENTE :
- o cana cu miez de nuca hidratat
- un castron maaare cu urzici
- zeama unei lamai mici
- o lingura fulgi de drojdie inactiva
- o lingurita busuioc uscat
- o lingurita cimbru uscat 
- un catel de usturoi
- 3 linguri ulei de masline presat la rece
- sare roz de himalaya
-  apa


PREPARARE :
Urzicile spalate in apa rece de 3 ori , le-am lasat in apa rece peste noapte . Inainte de a le prepara , le-am scurs bine si le-am frecat cu putina sare . Am pus in paharul blenderului vertical , nucile hidratate impreuna cu restul ingredientelor si apa cat sa acopere nucile si am mixat pana a devenit totul o crema . 

VA DORESC : POFTA BUNA !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

COMBINAREA CORECTA A ALIMENTELOR

NECTAR DE MACESE RAW

LAPTE DE NUCI ROMANESTI