NECTAR DE MACESE RAW

Un nectar plin de vitamine ,bun pentru anotimpul rece. Reteta este simpla si sucul este foarte bun . Nu va arat mainile mele ca sa vedeti cum m-am zgariat la culesul maceselor ,dar pot sa va spun ca a meritat efortul . :) Deci sa trecem la reteta :


- o cana macese moi
- 3 cani  apa
- o linura miere ( optional )

Am rupt coditele si partea neagra a maceselor si le-am pus in blender impreuna cu apa si am mixat bine. Cu ajutorul unui tifon indoiat in 4 am strecurat  . L-am servit proaspat. Gustul e foarte placut. Mai multa informatie despre macese gasiti aici .


VA DORESC : POFTA BUNA !

Comentarii

  1. Ce as bea si eu! Incerc sa imi imaginez gustul... cand voi gasi macese, o sa il prepar si eu pt familie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prin fierbere s-ar pierde din proprietăți? Mă gândesc la un compot de măceșe mărunțite

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

COMBINAREA CORECTA A ALIMENTELOR

LAPTE DE NUCI ROMANESTI